Buscar este blog

martes, 3 de marzo de 2009

Monasterio de Oseira (Ourense)

A pesar del poco tiempo que estuve en la Comunidad Gallega me dió para ver algunas de las miles de cosas representativas...


Por supuesto que si llego a ir "por libre" no me habría enterado que existía lo que allí llaman El Escorial Gallego... se trata del Monasterio de Oseira en el Concello de Cea, un monasterio del S XII y que en principio fué "montado" y "fundado" por unos ermitaños.

El Monasterio tiene mucho que ver (supongo), pero en esta ocasión solo nos dió tiempo a visitar su exterior... el tiempo no es como el chicle, no se puede estirar... y bueno, como siempre digo... "si hasta aqui he podido vivir en la ignorancia y el desconocimiento del lugar... supongo que podré vivir otra temporada sin conocerlo a fondo...". Dejemos la visita del interior para cuando volvamos.



Aporveché para sacar unas cuantas fotos del exterior, de sus escudos y demás... y... bueno, quizás sea un poco crítico, pero es que la idea de conjunto que me hice fue... un poco "particular".


Si tenemos en cuenta que parte de la edificación es un Hotel, que supongo que sus fundadores, la Orden del Cister, reciben al menos una parte para su orden... pues también podían exigir a al e
mpresa que lo regenta ... un poco de ... limpieza de cara. ¿A que me refiero?. Ahora os lo cuento...
Escudo con castillos y leones... Orden del Cister en Castilla.



Para los que no lo sepan, Galicia tiene infinidad de edificios construidos en piedra, granito mas concretamente, y gracias a eso los edificios aguantan muy bien porque... bueno, ya lo veis en la foto de abajo, supongo que esa piedra libre de ese tipo de hongo será una maravilla... ese caballero tumbado y el edificio completo, claro.

La foto de abajo la saqué porque me recordó al Baldaquino de San Pedro de El Vaticano, el tipo de columna retorcida pero ... los hongos esos de la piedra... ¡con lo bonito que sería limpio!.

Por cierto, mi amiga Mari Carmen me habló de la Virgen de la Leche pero... debe estar dentro del Monasterio... la próxima vez que vaya a ver si la puedo sacar una foto... aunque igual, como suele ocurrir, no dejan sacar fotos...



EN GALLEGO...


A pesar do pouco tempo que estiven na Comunidade Galega deume para ver algunhas das miles de cousas representativas...

Por suposto que se chego a ir "por libre" non me decato que existía o que alí chaman O Escorial Galego... trátase do Monasterio de Oseira no Concello de Cea, un monasterio do S XII e que en principio foi "montado" e "fundado" por uns ermitaños.


O Monasterio ten moito que ver (supoño), pero nesta ocasión só deunos tempo a visitar o seu exterior... o tempo non é como o chicle, non se pode estirar... e bo, como sempre digo... "se ata aquí puden vivir na ignorancia e o descoñecemento do lugar... supoño que poderei vivir outra tempada sen coñecelo a fondo...". Deixaremos a visita do interior para cando volvamos.
Aproveitei para sacar unhas cantas fotos do exterior, dos seus escudos e demais... e... bo, quizais sexa un pouco crítico, pero é que a idea de conxunto que fíxenme foi... un pouco "particular".

Se temos en conta que parte da edificación é un Hospedaxe, que supoño que os seus fundadores, a Orde do Cister reciben polo menos unha parte para a súa orde... pois tamén podían esixir á empresa que o rexenta ... un pouco de ... limpeza da face. ¿A que me refiro?. Agora cóntovolo...

Escudo con castelos e leóns... Orde do Cister en Castilla.


Para os que non o saiban, Galicia ten infinidade de edificios construídos en pedra, granito mais concretamente, e grazas a iso os edificios aguantan moi ben porque... xa o vedes na foto de abaixo, supoño que esa pedra libre dese tipo de hongo será unha marabilla... ese cabaleiro tombado e o edificio completo, claro.


A foto de abaixo saqueina porque me recordou ao Baldaquino de San Pedro do Vaticano, o tipo de columna retorta pero ... os hongos eses de a pedra... ¡co bonito que sería limpo!.

Por certo, a miña amiga Mari Carmen faloume da Virxe do Leite pero... debe estar dentro do Monasterio... a próxima vez que vaia verei se podo sacar unha foto... aínda que igu
al, como adoita ocorrer, non deixan sacar fotos...

7 comentarios:

Theremon dijo...

Mira ti! o que me faltaba por ver. Un Cantabro falando en Galego, "cosas veredes amigo Sancho".

Alégrome moito de que estiveras no mosteiro de Oseira. Supoño que, xa que estabas preto, darías unha volta polos cañons do Sil. Tamén teñen un viño moi bo.

Saudos dun galego dobre, dunha arxentina en Español e dunha gatiña que non sabemos donde é.

Por certo. graciñas da sua parte polo comentario no seu blog, está agardando que teña éxito.

Silvia dijo...

Que bellas fotos, y si necesitan un poquitin de mantenimiento.
Un beso y abrazo.

Genín dijo...

Los honguitos también le dan su aquel...
Y limpiar eso nos iva a costar una pasta, porque al final los que pagan sois vosotros: El pueblo...jajajaja
Salud

Evan dijo...

Me fascinan los edificios antiguos que encierran tanta historia en sus paredes como este que nos mostras hoy.

Besos Xtco!

.:*:. Ferípula .:*:. dijo...

Mirá vos, el gallego suena a portugués...
Me gustan tus fotos...Me dan como miedito...

Besos!

Chela dijo...

El monasterio de Oseira es uno de los mas hermosos monasterios de Galicia. Me alegra que hayas podido disfrutarlo pues merece la pena un viaje para conocerlo.

Un fuerte abrazo.

Anónimo dijo...

Un lugar que non se podedeixar de visitar e por dentro podese apreciar a donde van parar o diñeiro,a restauración que fan tanto dentro coma fora, o mais significativo esta na sua arquitectura que ten por dentro tan innovadora para aquela época, e si precisa mantemento, pero hoxe en día a rexentan 10 monxes, que deben ter traballo davondo, e non teñen tantos cartos como lles gustaría para ter iso en perfecta limpieza da fachada, e pensó que a restauración e maís importante q uns muros de musgo.